poniedziałek, 2 lipca 2012

Ohayo !

Ohayo ! ;D

Jestem ogniokrwista i podzielę się z wami moimi pomysłami sprzed kilku miesięcy. O.o A teraz króciutko o blogu. Będzie on opowiadał o bohaterach z mangi ( i anime) Naruto. Główną bohaterką, jak sama nazwa wskazuje, jest Hinata. Postacie będą żyły tak jak współcześni ludzie t.zn. istnieją telefony, laptopy, mp3 i takie pierdoły. xd Akcja dzieje się w Tokio, gdzie mieszka sobie nasza bohaterka, lecz z pewnym powodów musiała się przenieść do nowej szkoły. Będzie musiała sobie jakoś poradzić co nie będzie łatwe. Ale zaraz, łohohoh, proszę, co ja znalazłam !  Moje stare notatki, które zawierają info do tego oto bloga. ^^ Bo jak już wspomniałam, planowałam tego bloga założyć już dosyć dawno. No dobra to ja szybko poprzeglądam te moje notatki i porobię poprawki, bo widać, że trzeba ... Oczekujcie notek ;*

2 komentarze: